ShareSpark

 

Author Topic: Gioachino Rossini : Il barbiere di Siviglia (1957) - Callas Remastered by Maria Callas. FLAC (Qobuz Purchased) [24-Bit CD Quality 96.1 kHz - Stereo] RDKNIGHT-SR ™  (Read 281 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Rai..!

  • Topic Author
  • Elite Moderator
  • Legend Member
  • *
  • Thanked: 12889
  • Reputation: 1347
  • Activity:
    0%
  • Join Date: Nov 2020
  • Age: Age
  • Posts: 8457
Quote from: [RDKNIGHT-SR

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

 :download:


19. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 1 Dunque io son (Figaro, Rosina).flac - 105.77 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

36. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 2 Buona sera, mio signore (Rosina, Count Almaviva, Figaro, Bartolo, Basilio.flac - 109.45 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

41. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 2 Ah, qual colpo inaspettato! (Figaro, Count Almaviva, Rosina).flac - 118.01 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

27. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 2 Ma vedi il mio destino! (Bartolo).flac - 15.81 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

32. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 2 Bella voce! Bravissima! (Count Almaviva, Rosina, Bartolo).flac - 12.27 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

17. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 1 Ah! Che ne dite (Basilio, Bartolo).flac - 11.33 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

34. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 2 Bravo, signor barbiere (Bartolo, Figaro, Rosina, Count Almaviva).flac - 55.71 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

03. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 1 Ecco ridente in cielo (Count Almaviva).flac - 85.67 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

31. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 2 Contro un chor che accende amore (Rosina, Count Almaviva).flac - 122.36 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

11. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 1 All'idea di quel metallo (Figaro, Count Almaviva).flac - 169.1 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

18. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 1 Ma bravi! Ma benone! (Figaro, Rosina).flac - 47.76 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

22. Luigi Alva - Il barbiere di Siviglia, Act 1 Finora in questa camera (Berta, Count Almaviva).flac - 10.36 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

09. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 1 Se il mio nome saper voi bramate (Count Almaviva, Rosina, Figaro).flac - 59.74 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

10. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 1 Oh cielo!...Nella stanza convien (Count Almaviva, Figaro).flac - 20.84 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

15. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 1 Ah! Barbiere d'inferno (Bartolo, Basilio).flac - 38.32 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

40. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 2 Alfine eccoci qua (Figaro, Count Almaviva, Rosina).flac - 21.39 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

05. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 1 Mille grazie, mio signore (Count Almaviva, Fiorello, Chorus).flac - 41.44 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

16. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 1 La calunnia è un venticello (Basilio).flac - 75.27 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

06. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 1 Gente indiscreta! (Count Almaviva, Fiorello, Figaro).flac - 11.7 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

21. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 1 A un dottor della mia sorte (Bartolo).flac - 103.1 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

39. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 2 Thunderstorm.flac - 57.77 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

38. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 2 Il vecchiotto cerca moglie (Berta).flac - 69.72 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

07. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 1 La ran la le ra...Largo al factotum (Figaro).flac - 98.43 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

26. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 1 Ma signor...ma un dottor (Bartolo, Berta, Basilio, Rosina, Count Almaviva.flac - 99.84 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

01. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia Overture.flac - 137.91 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

29. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 2 Insomma, mio signore (Bartolo, Count Almaviva).flac - 47.28 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

37. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 2 Che vecchio sospettoso! (Berta).flac - 10.2 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

23. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 1 Ehi, di casa, buona gente (Count Almaviva, Bartolo).flac - 177.45 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

25. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 1 Fredda ed immobile (Rosina, Count Almaviva, Bartolo, Figaro, Basilio, Ber.flac - 62.19 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

02. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 1 Piano, pianissimo, senza parlar (Fiorello, Chorus, Count Almaviva).flac - 59.24 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

12. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 1 Una voce poco fa (Rosina).flac - 130.54 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

33. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 2 Quando mi sei vicina (Bartolo).flac - 19.51 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

44. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 2 Di sì felice innesto (Figaro, Berta, Bartolo, Basilio, Rosina, Count Alma.flac - 44.22 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

24. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 1 Che cosa accadde (Figaro, Bartolo, Count Almaviva, Rosina, Berta, Basilio.flac - 76.08 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

04. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 1 Ehi, Fiorelli...Mio signore (Count Almaviva, Fiorello, Chorus).flac - 22.43 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

35. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 2 Don Basilio!...Cosa veggo! (Rosina, Count Almaviva, Figaro, Bartolo, Basi.flac - 82.56 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

20. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 1 Ora mi sento meglio (Rosina, Bartolo).flac - 28.61 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

43. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 2 Insomma io ho tutti i torti (Bartolo, Figaro, Basilio, Count Almaviva, Ro.flac - 15.24 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

42. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 2 Ah, disgraziati noi! (Figaro, Count Almaviva, Rosina, Basilio, Bartolo, O.flac - 31.2 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

13. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 1 Sì, sì, la vincerò (Rosina, Figaro).flac - 26.71 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

08. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 1 Ah, che bella vita! (Figaro, Count Almaviva).flac - 76.9 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

28. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 2 Pace e gioia sia con voi (Count Almaviva, Bartolo).flac - 51.18 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

30. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 2 Venite, signorina (Bartolo, Rosina, Count Almaviva).flac - 14.77 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login

14. Alceo Galliera - Il barbiere di Siviglia, Act 1 Ah, disgraziato Figaro! (Bartolo, Rosina, Berta, Ambrogio).flac - 18.69 MB
 You are not allowed to view links. Register or Login



  :yahoo:  - [RDKNIGH-SR]™ -   :yahoo:   




 
The following users thanked this post: Mu.skan, Katrina Kaif, MrJake34

Tags:
 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal